nazwa dokumentu: ZarzÄ…dzenie 52/05 w sprawie zmiany ZarzÄ…dzenia Nr 68/04 Burmistrza GiM w Witkowie z dnia 23 lipca 2004r.w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego UGiM w Witkowie | |
ZARZADZENIE Nr 52/05 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 68/04 Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie z dnia 23 lipca 2004r.w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Witkowie § 1 - § 1 ust. 2 otrzymuje brzmienie "Załączniki nr 1-4 do Regulaminu stanowią jego integralną część". -dodaje się załącznik Nr 4 w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszego zarządzenia § 2 2.Zarządzenie umieszcza się na stronie internetowej www.bip.witkowo.pl §3 Burmistrz Gminy i Miasta
Organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania indywidualnych spraw interesantów oraz tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Urzędzie Gminy i Miasta Witkowo § 1. 2. Pracownicy Urzędu są zobowiązani do sprawnego i rzetelnego rozpatrywania indywidualnych spraw interesantów, kierując się przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego, ponosząc odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe załatwianie indywidualnych spraw, zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków. § 2. 2. Sprawy wniesione przez interesantów do Urzędu są ewidencjonowane w spisach spraw i rejestrach. 3. Pracownik sekretariatu prowadzi centralny rejestr skarg wpływających do Urzędu oraz skarg zgłaszanych w czasie przyjęć interesantów przez burmistrza, zastępców burmistrza i sekretarza gminy. § 3. 2. Interesanci mają prawo uzyskiwać informacje w formie pisemnej, ustnej, telefonicznej lub telegraficznej. § 4. 2. Sekretarz gminy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków każdego dnia, w ramach swoich możliwości czasowych, a w poniedziałki w godzinach przyjmowania interesantów przez burmistrza. 3. Pracownicy Urzędu przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach urzędowania. 4. Pracownicy Urzędu zgłoszone skargi i wnioski są zobowiązani rozpatrzyć i załatwić z należytą starannością, wnikliwie i terminowo zgodnie z zasadami określonymi w KPA oraz przepisach określających organizację przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków. Kierownicy referatów zobowiązani są do zorganizowania pracy podległych im pracowników w sposób zapewniający właściwe funkcjonowanie przyjęć obywateli w sprawach skarg i wniosków, a w szczególności: 1) wyznaczają osoby odpowiedzialne za załatwienie otrzymanej skargi lub wniosku oraz czuwają nad prawidłowym i terminowym ich załatwieniem; 5. Z przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków sporządzane są protokoły zawierające: 6. Kontrolę i koordynację działań w zakresie organizacji przygotowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków sprawuje Sekretarz Gminy. 7. Informację o dniach i godzinach przyjęć mieszkańców w sprawach skarg i wniosków umieszcza się na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
| |
informacje wprowadziÅ‚: | Tomasz Pluciñski |
data dodania: 1 Lipiec 2005 |
data modyfikacji: / |
data wyworzenia: / |